HJÄLP ÖNSKAS!?


Hej på er alla goa läsare!

Behöver er hjälp, jag vet e fan hur jag skall lägga in min weight loss ticker OCH  ändra så jag får större text på det jag skriver. Är helt helt borta på sånt här och tycker det verkligen är jätte svårt.


Har fått 2 bra tips dit jag kan vända mig sedan för att få en annan design/layout osv på min blogg men jag känner att det får vänta lite nu då jag vill fokusera på min operation och mitt nya liv.

Däremot så behöver jag verkligen alla tips på sidor med html koder etc som är lätt förståliga eller annat.

 Snälla tipsa  och HJÄLP mig är ni gullig?! :)





LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Malin S

hade du haft blogger.com så hade jag kunnat hjälpa dig! ;)

Jag får min via landstinget! Värnamo har sammarbete med Sophiahemmet så jag får allt betalt! ;) Inkl hotellnatten innan och bussresa upp och hem med! ;)

Så det är najs! =)

Dr Loogna är helt underbar och hans ssk Ina med! =)

Det rä som du säger.. Jag kan nästan bara tänka på resan och open nu!! helt galet!

Kramiz

Malin

2010-09-26 @ 14:22:10
URL: http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com
Postat av: Imsavimsa

Hej.

Nu är jag ju inte världsmästare på det här men. När jag la in min ticker så kopierade jag texten med <a href=....... efter att jag skapat tickern. Gick sedan in på design i bloggen o la till en gadget. Så heter det i blogspot iaf, vet inte om det gör det i sin blog. Viktigt är att du är inloggad så hittar du det nog. Misstänker att du har även storlek på text mm när du är där inne om du letar runt lite. När du kopierar o lägger in tickern är det viktigt att du får med all text som finns i den lilla rutan, annars kommer länkningen inte att funka o då ser du texten istället för tickern.



Så mitt tips är, surfa runt inne på din blogg när du är inloggad så behöver du inte kunna en massa kod. För det är mycket bökigare att hålla på med ;).



Lycka till, o hör av dig om du inte förstår min något vimsiga kommentar :).

Kram Imsavimsa

2010-09-26 @ 14:44:11
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: Malin

Malin S-> Ja blogger verkar mkt mkt bättre, det var ju synd jag inte tänkte på det när jag valde ny blogg. Hade ju blogg på en annan sida innan jag valde just den är blogg.se. Har oxå förstått att blogger är mkt smidigare och bättre att hantera. Skit oxå!!



Alltså det är ju bara att super gratulera dig till att få komma till Sophiahemmet, wow alltså.. du får allt betalt!! Sophiahemmet är i särklass de bästa sjukhuset att göra dom här GBP operationerna på. Det är liksom en heeelt annan grej där. Så mkt bättre både innan självaste op o efteråt. Varför jag vet detta kan jag dra en annan gång för dig/er om varför jag tycker detta. Men men.. det är bara att gratulera dig till att du får den just där. :)



Nu ligger jag här, kl är 23.23.... inte många timmar kvar nu tills jag åker till lasarettet, ska var där kl 7.30 och jag står som patient nr 2 för just denna operation. Den innan mig opereras kl 7.40. NÄÄÄÄÄRA nu!!! :)



Kramiz / M :)

2010-09-26 @ 23:24:53
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Imsavimsa-> Har svarat dig m.m inne på din blogg. :)

2010-09-26 @ 23:35:56
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback