Eat, Pray,love




I USA har Julia Roberts nya film Eat, Pray, Love  haft premiär & jag längtar verkligen tills jag får se den här hemma i Svedala.

Boken är baserad på succé författaren Elizabeth Gilberts memoarer då hon rest runt runt i världen efter sin skilsmässa.

Jag tror nämligen att det här är kanon bra rulle.
Man känner igen sig en hel del, verkar det som iallfall när man kolla in trailern.
:)


 
Sedan skadar det ju inte att en av mina favoritskådisar är med i filmen.
Självklart är Julia R en av dom men framför allt denna gudomliga man:


JAVIER BARDEM

Tycker han är helt suverän som skådis och har gjort många bra roller, dessutom är han manligheten personifierad.
:)


Eddie Vedder gör en av låtarna i filmen, se den underbara video/låten här




Kunde inte låta bli att ta med det här.

Den här låten är oxå med i filmen och jag älskar den här låten/artisten/gruppen!!!!

Får sådana jävla underkrafter av att lyssna på den här låten den är helt fantastiskt och hon gjorde ett suveränt framförande i VMA 2010 häromdagen! Se den videon från VMA galan längre ner.




VMA 2010 performance
(kvaliteén är tyvärr skit kass)




LOVE
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback