Fröken depp!

idag är jag fröken depp, jag borde inte vara depp just nu kan man ju tycka då den stundande operationen snart är här. Men just idag har jag en sådan där jävla skit dag!



Jag ÄR jätte lycklig för det här med operationen osv, det är jag verkligen!!!
 
Det är bara det att det finns annat runt omkring mig just nu som gör det svårt att vara så där jätte jätte lycklig och glad rent allmänt.

Det är pusselbitar som verkligen saknas och som det kämpas med på olika håll och kanter i mitt liv.
Det gör mig nedslagen, depp, frustrerad och ledsen.

 Jag behöver fan inte de här jobbiga pusselbitarna runt omkring mig nu, inte nu när jag så jävla mkt behöver fokusera på min operation och mitt nya liv.
Det känns som om min hjärna ska koka över och jag får huvudvärk om vart annat för jag tänker och oroar mig så mycket.
Jag har oxå en enorm ilska i min själ & jag har dåligt med tålamod.

Mitt livspussel är f.n svårt!




Snacka om att livet är som en rollercoster, önksade det kunde få ligga på en jämn nivå någon jävla gång.


Men va fan... livet är som det är, bara ibland lite jobbigare att hantera vissa dagar.

//////

LOVE
M


Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

det blir alltid bättre, det vet vi. du kommer bara ha bra dagar sen när du ser hur mycket vikt du förlorar och hur mycket snygga kläder du kan köpa :D

2010-09-20 @ 19:21:29
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tror att dessa deppperioder är ngt som kommer på köpet så att säga med OP och andra sådana liknande stora omställningar. Livet förändras inte i en handvändning om når ngt stort problem som övervikt sakta men säkert blir ett mindre problem så är det andra saker som dyker upp och blir till större problem..låt dig känna dig depp..inga problem är för små..kramar till dig!

2010-09-22 @ 09:45:06
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: Malin

JD-> ja det hoppas jag på. :)



Annika-> Tack för rara ord! Jo så är det som du skriver. KRAM

2010-09-22 @ 19:54:52
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback