Fröken nervös!


( fotot är taget den 12 sept 2010)

Kan man säga att man har rampfeber inför sin operation?

Kanske man kan eller inte!? :)
Äsch ja hittar inte ens rätt ord för vad jag igentligen menar.

Jag är fan i helvete jätte nervös nu, kan inte fokusera på något alls. 
Jag bara vimsar iväg på sånt jag inte ska och går mest omkring runt runt runt. 
Borde göra så mkt igentligen nu innan måndag men va fan... det går inte...jag kan inte fokusera på just de här små sakerna att göra inför måndagen.

Det enda jag har i min skalle hela tiden är min 
LIVSFÖRÄNDRING!

Herregud den är här nu!
Hinner jag med, eller inte?!
Jo det gör jag!

Har mycket tankar, känslor och funderingar!
Fan för att behöva vara så jävla djup!

Nu är det halva dagen idag och hela dagen imorgon Söndag kvar tills jag
gör min stora livsförändring!




*

Sen är jag faktiskt inte så där tjurig som jag ser ut på fotot!
:)

*

LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej Malin!!!

VAd kul att du gillade min blogg! Ska gå igen om din med imorrn/idag!

Jag ska åka till Sophiahemmet i stockholm för att göra min gbp, jag bor i Jönköping men är Hbg;are. =)

Vart ska du göra din då?

Kram Malin

2010-09-26 @ 03:49:35
URL: http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com
Postat av: Malin

:) Har svarat dig inne på din blogg :)

2010-09-26 @ 13:22:15
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback