Genialiska killar!

Igår var det ju även premiär på ett nytt program med Fredrik o Filip
"Lite sällskap"
Många garv blev det och som den värmlänning jag är så hade jag en del flaschbacks.
I say no more and I don´t need to!
:)
Foto lånat från Kanal 5



Och tyvärr så missar jag idag en av inspelningarna av "Vem kan slå Fredrik & Filip" som jag har fått biljetter till.
Jävla skit oxå,  men men så är det när man inte bor i Sthlm.
Har gett biljetterna till min son A och hans polare istället.
Det blir flera tim rolig inspelning, lite mat & tydligen även goddiebags.
(fan jag hatar ordet goddiebags men va fan ska man kalla dom istället?)

Hoppas ni får kul grabbar och njut för mig med!
Love
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback