8 things about me!



Har fått en award av goa IMSAVIMSA
och självklart antog jag den.

Så här kommer nu 8 saker om mig som en del av er säkert redan vet och en del av er andra inte.
Svårt att komma på 8 saker som absolut ingen vet om.
:)

1: Har ett ruggit dåligt morgonhumör, don´t mess whit me in the mornings.

2: Dålig förlorare.... som FAN! Älskar att vinna! :)
Min son blev fostrad hårt i denna skola, lät han aldrig få vinna bara för att få vinna när han var liten. Många tårar fälldes men ärligt talat så tror jag inte på den där grejjen i barnuppfostran att man ska låta barnet få vinna för att slippa de stora krokodiltårarna. Hårt kankse tycker en del... men HEY... livet är en hård skola.

3: Har dåligt tålamod och kan lätt bli rastlös.Det har dock blivit bättre med det då jag blivit äldre o klokare. :)
Blivit liksom lugnare o mera tillfreds på något sätt.
Men en del av rastlösheten o det dåliga tålamodet hänger kvar ännu.

4: Dålig på att läsa böcker, borde kanske läsa mer men har även koncentrationssvårigheter så det kanske är därför jag liksom inte får den ron att läsa. Eller så har det med punkt nr 3 att göra.

5: Duktig på att laga mat men tycker det är as tråkigt för det mesta.

6: Har ett otroligt barnasinne kvar, kommer nog aldrig att bli vuxen på riktigt.

7: Hund/djur människa sedan barnsben. Vi har haft många hundar genom åren och många på en och samma gång.

8: Älskar att resa!

Jahopp... så var de 8 punkterna klara.. skulle lätt ha kunnat skriva några fler men får väl ta det på någon annan utmaning/award ngn gång.
Nu ska man sända dessa vidare, inte det lättaste direkt.. vet ju inte vem som läser min blogg, eller ja.. det vet jag men dessa personer har redan fått utamaningen/awarden så jag gör så helt enkelt att jag följer inte strömmen utan jag skiter helt enkelt i det.
:)

Life´s goes on anyway!

Hej hopp!
Love
M


Kommentarer
Postat av: scrapmoster

Himla roligt att läsa om dina 8 saker. hahaha... Ska få till en själv hade jag tänkt men jag är trög på datorfronten förnärvarande...jaja...



Men du, vill du inte bo i N.köping??hahahahaha...



Kramen i

2011-04-06 @ 20:07:47
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

hej det var längesen!

hur är det? och hur går allt? :)

2011-04-10 @ 00:09:04
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback