Ja hade en gång ett kök...

....med nya fina VITA köksluckor!



Men de försvann jävligt snabbt igen... SNYFT!

Så här:

I torsdags så kom äntligen mina nya fina vita köksluckor hem till mama igen. :)
Men efter 2 timmar var jag tvungen att ringa till firman som lackerat dom och fråga om det verkligen skulle vara så att de skulle lukta så innihelvete illa. Ja det kan ta upp till 3 v innan det försvinner säger mannen i luren då.
Jag får tok spel o bara frågar om han verkligen är seriös? Ja svarar han då och säger har du prövat att öppna fönstrena. ALLTSÅ HALLÅ FÖR I HELVETE...
Liksom vad är det för jävla dum fråga??????????!!!!! 

Det är väl så jävla klart att jag har öppnat fönstrena, nästan alla fönstrena stod på glänt för att vädra ut stanken av nylackerade luckor. Mina ögon och näsa stack som fan, jag mådde skit illa och Mia gick och fnyste o nös om vart annat. En hund har ju det dubbeldubbla luktsinnet än oss människor. Tom under de här 2 timmarna så tog jag en promis me Mia och när jag kommer hem igen så känner jag tom stanken som bara väller ut från dörren innan jag ens öppnat den. Jag tänker iallfall inte leva i den här stanken i 3 veckor och ni får göra något åt detta svarar jag lackeringsmannen från helvetet.  Då säger han en dum jävla grej igen hade vi vetat du var så allergisk så hade vi ju tagit en annan färg o lackerat med.
Men herregud frågar man inte sånt i förväg och är jag den första jävla kunden som reagerat mot denna lukt eller?
Detta sa jag ej utan sa bara att ja det var ju då synd att ni inte frågade det från början men ni får iallfall göra något åt detta för jag o min hund kan inte leva i denna lukt i flera veckor och ha fönstrena öppna dygnet runt. 
Finns ju liksom en anledning oxå att vi har ljudisolerade fönster i våra lägenheten där jag bor. 
Efter 30 min var de här och hämtade luckorna igen och en av killarna sa då att ja det var ju synd men jag känner fortfarande av ett v rums bord jag lackerade för 6 mån sedan. ÖHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! WTF!!!!!!!!!!! 
Ja mina förhoppningar då att få luckorna om 3 v sprack men men vi gör ett försök då igen för jag vill ha luckorna!  

Sorry alla känsliga läsare ang mina svordommar men det är min blogg och japp som kvinna har jag ett ovårdat språk.. I KNOW that already!! :) 


LOVE

 


Kommentarer
Postat av: scrapmoster

Vilken jävla dum målarfirma som inte frågar det från början. Och detta med svordomar - WTF? Vem fan bryr sig om folk tar illa upp om de. Det är ju din blogg - bry sig liksom.



hahaha



Kramen i

2011-04-16 @ 13:04:06
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback