TOPPEN KVÄLL!



Igår var jag på besök hos en av mina gamla barndomskamrater som bor här i stan. Även hennes lilla goa dotter V var så klart med oss. Charmtrollet her self!!

Vi hade en tjejkväll: HOCKEY, ÖL (ja inte lilla V hon höll sig till välling)
& SUSHI  :)

Var en mkt super trevlig kväll och inte gjorde det oss illa heller som de värmlänningar vi är att FBK tog SM guld.
Vi saknade dock konfettin och guldhjälmarna. :)

Jag åt ÄNTLIGEN Sthlm´s godast SUSHI och TACK D för det!! :)

Helt makalöst gott var det, det var inte bara SUSHI bitar utan en massa delikata tillbehör med oxå som jag aldrig provat. Hur gott som helst!! Var helt lyrisk o jag dreglar bara jag skriver om detl. :) 
 
Vet inte allt vad tillbehören heter och jag glömde ju ta kort från början innan jag hade satt mina SUSHI hajtänder i tallriken. Jag har ju verkligen saknat god SUSHI från det att jag flyttat hit men äntligen så hände det. :)



SUSHIN kom från detta ställe

Tur att att inte det ställe ligger nära mig, eller otur.... :)

TREVLIG HELG SUP O SVÄLJ!

LOVE
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback