Sent ska han vakna! :)

Har ju inte haft sådan stor blogg lust den senaste tiden av förståliga skäl men jag måste bara skriva om detta:

Det är nu en vecka sedan snart som vår kära mofa di (smeknamnet på min pappa o sonens morfar) :) inför skaffade sig en mobil telefon. Hurra för far!! :)

Se så glad han är över den införskaffade mobilen.



Me and my mobile! :)

De roliga sms jag har fått av honom så här i början innan han lärt sig mobilen har gett mig många goda skratt kan jag tala om. Han har dessutom sina egna små förkortningar som bara han själv kan tolka... ja ibland kan jag tolka någon enstaka även jag. :)))

Det är min far och Arne Hegerfors. :)

Min far har oxå besegrat ett hinder.

Love
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback