Chilling time! :)



Jag har tagit en liten paus och tänkte berätta om min söta hund.

Mia tycker det är dö tråkigt att jag håller på att packa och så här avslappnad och uttråkad som hon är här
på bilden ja så önskade jag att jag oxå kunde vara.... iallfall så avslappnad.
:)

När jag håller på att städa & packa så ligger hon för det mesta i min säng och sover/chillar
och när hon har det alldeles för tråkigt så börjar hon skälla innifrån sovrummet och sitter där och skäller tills jag kommer.
Detta är ett litet nytt beteende från henne, hon kräver mín fulla uppmärksamhet.

När jag väl ligger där med henne och prata o gosar så bestämmer HON när det är dags att sluta :)
Slutar jag gosa med henne för tidigt så höjer hon tassen mot mig och börjar krafsa på mig och reser jag mig upp
så skäller hon. Det är nästan som att ha en 3 årigt barn. :)))

Hon e för go den här hunden!!!!

LOVE
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback