Lite separationsångest


Självklart finns det saker som jag kommer sakna när jag flyttar härifrån.
Separationsångesten tränger sig på.

T.ex över detta:

♥ Lämna de vänner och deras barn som jag lärt och känna under de här 13 åren jag bott här.
♥ Min fina härliga stora 2:a/lägenhet. Lägenheten är helt kanon men totalt fel läge. Önskade jag kunde flytta den med mig.
♥ Att få promenera längs Nyköpings å promenad ner mot Nyköpings slott nu när våren/sommren kommer. Det är en otroligt fin naturmiljö.
♥ Gå fram o tillbaka (går snabbt) nere i den lilla söta hamnen/promenaden om sommaren.
♥ Resturangerna som har super go mat; Chili Nam Nam och Kohiro (sushi) :)
♥ Nyköpings skärgård som är helt helt underbar
♥ Att inte få se Mia träffa Molle. Detta är en sån söt grej. Molle är en han hund som är identiskt med Mia. Det är bara könet som skiljer dom åt. :) När de ser varandra och vi ses på avstånd så brukar vi släppa lös dom och de springer mot varandra och när de kommer fram till varandra så pussas dom och är så lyckliga över att de träffas. Det är riktig LÖÖÖVE in the air!!

Molle o Mia forever!! :)  ♥ 
  

♥ Att gå med Mia varje morgon och hämta Metro som hon bär hem så stolt så stolt. Nu måste vi hitta ett nytt ställe. :)





Och Mia hälsar att hon kommer sakna att ligga i sina fönster och spejja ut & äga gatan.

 

///
LOVE
M ♥

Kommentarer
Postat av: Tino

svartsjuk :P

2011-03-03 @ 19:04:08
Postat av: Malin

Tino-> Mia hälsar att hon tycker om dig hon med!! Det är inte bara Molle som gäller. :))

2011-03-04 @ 14:52:09
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback