TESTPILOT!




Har sedan ett bra tag sedan anmält mig till SMARTSON TESTPILOTER och har fått testa både Dr.Oeteker glasssås och snart ett nytt revulotionerade tvättmedel.

Nu har jag även anmält mig till att få testa något "större" i mina ögon och då jag tillhör eliten som INTE har en Iphone så skulle jag gärna vilja bli utvald till att få testa den här LG Optimus 2X .

Se HÄR --- här kan även du ansöka om att bli SMARTSON TESTPILOT


Så lycka till på mig nu och hoppas jag får vara med och testa denna mobil då jag verkligen behöver förnya mig, har en gamal sliten Sony Ericsson lur. :)

Häng med i SMARSTON GÄNGET DU MED VET JÁ!!

// Malin Smartsontestpiloten






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback