Will not miss!


Detta kommer jag INTE alls att sakna när jag flyttar:

* Alla dessa människor i den här hålan som har ögon & öron stora som paraboler. Det GLOS så de håller på att    
   vrida av sig sina nackar. De är otroligt nyfikna men vill aldrig dela med sig av sig själva.

* Att slippa uppleva var och varannan dag att alla känner alla. Är inte den ene buksvåger/syster med de andre     
    så är de kusiner, syskon osv.

* Slippa småstadsmentaliteten över lag. (inget alls för mig)

* Att få störd sömn varenda jäkla helg. Det är ett helvetes oväsen utanför mitt sovrumsfönster. Det ligger utmed stora gatan där det är trafikerat och livat. Speciellt på helgerna, fredag & lördag kvällar utan öronproppar innebär att somna kl 03.00. Krogarna stänger och det är livat värre, bilar för väsen då de kör som idioter här och dessutom så har småstadsborna en stor förkärlek att pimpa sina bilar med diverse avgasrör som låter eller bilsterohögtalare där basen är uppskruvad i max. Dessutom så har hela den här fastigheten jag bor i super tunna gamla fönster som allt ljud tränger igenom.

* Få slippa att känna mig instängd i denna håla. Känner mig strypt och fången här.

Det finns även andra orsaker som är mycket privata som jag inte nämner här.




///
LOVE
M

Kommentarer
Postat av: scrapmoster

´Förstår dig!! Vissa saker längtar man efter att få lämna. Vill också flytta...men jag blir nog kvar ett tag till. Vi har itne hittat "det där" än så ja...



Kramen i

2011-03-01 @ 17:37:38
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Malin

Smoster-> :) ja man längtar till vissa saker som bara den. Hoppas på att ni snart hittar "det där"

KRAM

2011-03-01 @ 18:32:23
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Annika Strandberg

Ja helgen var verkligen toppenkul!!! haha ja fast dessa värmlänningar var knappt förståbara..sjuuukt bred dialekt thihi

De var nog från landet..en av dom skaffade en mail förra året!!! Facebook får det fan dröja med sa han, nu har jag ju iallafall en mail! tihhi

Ja den fikan ser jag fram emot! :) kram

2011-03-01 @ 19:31:11
Postat av: GBP

Jag känner igen det där så väl eftersom jag också bor i en liten stad.... Som tur är finns det två större städer i närheten, annars skulle jag nog inte klara av att bo här.



Härligt att flytta:-)

2011-03-02 @ 08:26:55
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag hade nog också känt mig instängd om alla skulle glo och spana och hålla koll. Jag bor ju i en småstad fast ändå inte, Mölndal är ju en del av Göteborg. Jag är nästan aldrig inne i stan, men KAN åka dit om jag vill :) Har lite nyfikna grannar, men så är det alltid. Jag trivs :) Hoppas allt blir bra på det nya stället! Kram

2011-03-04 @ 05:29:14
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Malin

AS-> hahahah ska ni skåningar säga om bred dialekt. :)))) Ja herregud de var nog från landet om de hade skaffat sig email förra året... bonläppar. :)) Kul där, älskar o fika!! Kram



GBP-> japp det känns sjukt skönt. Ja det är tur att du har två större säder i närheten. :))

2011-03-04 @ 14:50:08
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Lena-> ja jag känner mig otroligt instängd i den här hålan...tyvärr. Det är dock en mysig liten håla men bäst p sommaren. Ja det är ju gött att du har Göteborg så nära som du har. Tack..ja jag hoppas oxå det ska bli bra. KRAM

2011-03-04 @ 14:51:25
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback