Sommarnyheter!

Jag är av åsikten att vi tjejer/kvinnor har en el flera manliga drag/sidor och männen/killarna har kvinnliga drag/sidor och en av mina manliga sidor/drag är det här med grillar med div tillbehör.
Jag fullkomligt dregglade isönder mig i helgen då jag besökte närliggande Bauhaus varuhuset och fick se dessa grillar. Jag kan ju säga att detta var bara en liiiiten bråkdel av vad de hade men fotade enbart desssa. :)

FRÄCKA VÄRRE!!






Sen när man har grillat/käkat klart så kan man bara lägga sig ner i den här härliga gungan och slappa. Hur skönt skulle inte det va!!?? :))



I dessa fall så både svär jag över att inte ha en trädgård och samtidigt inte.


LOVE
M

Kommentarer
Postat av: scrapmoster

men va fan, jag bara älskar den där limegröna grillen och slänggungan eller vad det nu är. Ser ju så skön ut - VILL HA!!!



och du, taket ja men va faan!! hahahahahaha, åh förlåt men det é bara för tokigt för att vara sant. Jag menar det förstår väl vem som helst avv man tar ner/bort lampan INNAN man målar....eller så gör man det inte...suck



Kramen i

2011-03-22 @ 13:02:31
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback