♥1 år av SAKNAD!♥



Kära mormor!  ♥

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Du finns med mig hela tiden!  

Jag återupplever gamla fina minnen vi har, känner doften av din parfym och lukten av dig. Få hålla din hand, få höra hur du frågar hur patron (min son) mår och har det.
Få höra dig säga -något nytt som hänt då.
Jag skulle kunna göra en lång lång lista på saker som jag saknar och minns med dig goa mormor.

Idag är den dagen för 1 år sedan som du gick bort från oss, du somnade in.
Det är en dag som är mkt plågsam och sorgsen för mig/oss. ♥

"Empty room
  Empty heart
 Since you’ve been gone
 I must move on
 Empty space
 Lonely days
 My life goes on
 Just like the moon"

Idag tänder jag ett extra ljus för dig och hyllar/minns dig med en napoleon bakelse som du alltid ville jag skulle köpa med mig till fikat. En bakelse som du tyckte så mkt om.

Hålet är stort i min själ efter dig mormor.

All kärlek ♥


// M :((


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback