Coulour Catcher!



Jag har för ett tag sedan testat denna nya produkt och jag kan varmt rekomendera denna.
Sparar tid när man tvättar och enligt mig en genialisk produkt.

För en barnfamilj är detta perfekt, nu har ju inte jag direkt någon stor familj men detta sparade även tid för mig.
Man slänger in en tvättduk som är i förpackningen och in i tvättmaskinstrumman, slänger in både mörk o vit tvätt och kör den på valfri grad.
Det blir inga missfärgningar på kläderna tack vare denna lilla tvättduk.



LOVE
tvättkärringá M

Kommentarer
Postat av: scrapmoster

Tack för tipset. Det ska jag prova. Allt som sparar tid med tvätten är att provbart.



Kramen i

2011-05-10 @ 19:48:46
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback